miercuri, 12 februarie 2014

MARTISORUL - SIMBOLUL PRIMAVERII

Desi lucrez de ceva timp  martisoare, am realizat ca nu am postat nimic din ceea ce am facut.  O buna prietena m-a intrebat de ce nu postez , asa ca m-am pus pe treaba, am fotografiat  ce am lucrat  si  iata ca a iesit:

Pandantiv-martisor realizat din jad alb, jad roz-somon, piatra lunii si sarma argintata. Un cadou potrivit pentru "1 Martie" sau "8 martie" .


                                         Martisoare pandantiv din malachit, turcoaze, coral si jad

.                                    

Martisor brosa realizat din agate fuchsia, jasp gradulat gri, margelute stardust si sarma argintata.
                                                                 

Martisor-brosa trifoi-cu-patru-foi realizat din jasp, agate, margelute stardust si sarma argintata.
                                                                           

                                      Set martisor realizat din jasp, margelute stardust si sarma argintata.

                                       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...